понеделник, 21 февруари 2011 г.

18 начина да заговориш момиче

Когат видиш красиво момиче и се чудиш как да я заговориш, не я посрещай с думите: "Здрасти, аз съм...". Прекалено е обикновено. А как можеш да я впечатлиш? Ето ти 20 начина.


1. Съжалявам, че те гледам така втренчено, но просто много приличаш на бъдещето ми гадже.


2. Извинявай, нов съм в квартала и можеш ли да ме упътиш към апартамента ти?


3. Здрасти, аз съм Иван. Някой ми каза, че си ме търсила.


4. Изгубих си номера, можеш ли да ми услужиш с твоя?


5. Е, кажи ми, какви реплики за заговаряне действат при теб?


6. Пфф.. нещо ми се прецака телефонът... (Така ли, какво?) Твоят номер го няма вътре.


7. Хубави крака! В колко отварят?


8. Изгубило ли си се, момиче? Защото раят е на много път от тук.


9. Баща ти да не е от Марс? Имаш извънземна красота.


10. Краката ти сигурно са изморени. Цял ден обикаляш из главата ми.


11. Ако можех да размествам английската азбука, щях да сложа U и I едно до друго.


12. Може ли да ми дадеш назаем телефона си? Трябва да кажа на майка ми, че бързам да те заведа у нас.


13. Какво ще кажеш за една целувка за Честит Рожден Ден? (Да не би да имаш рожден ден?) Не, но може ли целувката все пак?


14. Хайде да се хванем на бас на 50лв, че не можеш да правиш секс с мен!


15. Може ли да ми дадеш твоя снимка? (Защо?) За да знам какво да си поръчам на Дядо Коледа.


16. Помниш ли ме? Ооо, няма как да ме помниш. Срещали сме се само в сънищата ми.


17. Да си падна по теб ще е много кратко пътуване.


18. Може ли да ти купя питие или предпочиташ направо парите?

1 коментар:

Alhzar каза...

Последното е много грубо :D